قوانین و مقررات


1- جهت استفاده از امکانات سایت متقاضی میبایست در سایت ثبت نام کرده و به عنوان کاربر سایت شناخته شود.


2- کاربر با تأیید این سند صحت اطلاعات ورودی خود را تایید مینماید و اطلاع رسانی صرفاً با شخص تعریف شده، بنشانی و شماره تلفن وی صورت می پذیرد.

3- در صورتیکه به هر دلیل از جمله اختلال در سیستمهای مخابراتی و یا خرابی شبکه امکان استفاده از سامانه مقدور نباشد، کاربر میتواند با مراجعه حضوری به دبیرخانه شرکت در تهران نسبت به تهیه اسناد اقدام نماید.

4- اطلاعیه های مندرج در سامانه و پیامهای ارسالی به شماره تلفن همراه کاربر در حکم اعلام قانونی بوده و کاربر متعهد میگردد تمامی اطلاعیه ها و پیامهای ارسالی را به دقت مطالعه نماید.(هرگونه تغییر و اصلاح از طریق سایت بوده و ملاک عمل و به منزله ابلاغ می باشد)


5- ثبت نام در سامانه به منزله شرکت در معاملات نیست، شرکت کردن در هر معامله مستلزم رعایت بندها و طی کردن مراحل مندرج در شرایط همان معامله میباشد.


6- در صورت استفاده غیر مجاز از نام کاربری، جبران کلیه خسارتهای احتمالی بر عهده کاربر میباشد.

7- کلیه وجوه پرداختی بابت خرید اسناد غیر قابل بازگشت میباشد و با شرکت یا عدم شرکت در معاملات، وجه پرداختی بابت خرید اسناد مسترد نمیگردد.

8- ارائه خدمات حضوری توسط شرکت در صورت خرید اسناد بصورت برخط، براساس اطلاعات کامل ثبت شده توسط کاربر در سامانه می باشد و به کاربرانی که  اطلاعات را مخدوش یا ناقص ثبت نموده باشند، خدماتی ارائه نمی گردد.

9- ارائه خدمات شرکت، مستلزم بهمراه داشتن مدارک شناسایی معتبر، کد مشتری و کد رهگیری مربوط به هر معامله می باشد.

10-
اسناد دریافتی از سایت صرفا بنام کاربر خریدار بوده و کاربر نمیتواند اسناد را به شخص ثالث منتقل یا ارائه نماید.


11- در مزایدات عمومی کاربر میتواند برای یک یا چند واحد در مزایده شرکت نماید  وهر کاربر به ازای هر ردیف صرفا میتواند یک پیشنهاد ارائه نماید.

12- تحویل اسناد پیشنهادی کاربر به شرکت، صرفاً بصورت فیزیکی در نشانی های اعلام شده در هر آگهی صورت می پذیرد.

13- کاربر اقرار می‌نماید حسب قوانین کشوراز انجام معاملات منع قانونی ندارد و واجد شرایط کامل برای معامله می‌باشد و از قوانین و ضوابط و مقررات مزایده اطلاع کافی دارد.

14- هرگونه سواستفاده از محتوای این سامانه و یا خرید و فروش اسناد منتشره در آن، ممنوع بوده و مشمول پیگرد قانونی می باشد.

15- در صورتی که کاربر، متقاضی خرید املاک بصورت تسهیلاتی باشد می بایست واجد شرایط خرید تسهیلاتی از جمله نداشتن چک برگشتی و دیون و تسهیلات منفرد در سیستم بانکی کشور باشد.

درباره ما

شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش در تاریخ 1391/07/03 تحت شماره 10056 با نام شرکت توسعه تجارت جهان آتیه کیش در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری کیش به ثبت رسیده است.

تماس با ما

دفتر مرکزی: تهران، خیابان ولیعصر ، بلوار ستاری ، نبش کوچه مدیر ، ساختمان مدیر ، طبقه اول

تلفن : 2-۸۸۶۵۴۵۸۱
فکس : 2-۸۸۶۵۴۵۸۱